Jump to content
Sign in to follow this  
Caius

[Informatie]Coduri și explicații

Recommended Posts

AIM=tremura tinta sau e titirez;daca tremura tinta inseamna ca e codat 100%,ca nici nu stie sa foloseasca codul! De cele mai multe ori cei cu aim tin tinta mai sus ,mai ales ca au Target-ul pus pe head si ca de obicei, no-recoil.Cand cel care are aim vrea sa traga dupa un inamic indepartat nu poate,pentru ca tinta se pune automat pe cel care este mai aproape,este utila faza cand esti spect si il urmaresti! !!! Nu orice tinta care tremura inseamna ca este aim,in cazul acesta trebuie sa fi-ti foarte atenti ,pentru ca playerul se poate juca cu tinta si tu ”neexperimentat” nu iti dai seama ca se joaca cu tinta!
Demo pentru aim: ESP OFF ( ESP ON/OFF se face din sagetile up/down)
In caz ca suspectati un player/admin de aim,avem nevoie ca imaginea sa fie cat mai clara altfel incat recoil-ul sa fie perfect vizibil!

                                                  imageproxy.png

 

WALL=se opreste cand vine inamicul,trage prin pereti abuziv si foarte precis,ii urmareste prin perete si le iese in fata tragand in ei;tinta tinut in jos-el se uita prin pereti,arma ingreunandu-i vederea prin ei.Multi urmaresc adversarii cu tinta prin perete,iar altii stiu sa opreasca wall-ul/aim-ul cand trebuie! In cazul in care esti admin si ai experienta iti poti da repede seama daca ”X” are wall. !!! Atunci cand ”X” este in fata lui ”Y”,”Y” poate vedea nick-ul lui ”X” la tinta sau jos in coltul din stanga,dar doar in cazul in care ”Y” ii vede nick-ul lui ”X” si trage in locul in care vede nick-ul adversarului,chiar de este invizibil.Cel mai simplu mod de a depista wall-ul este cel cand te pui spectator si-l urmaresti!
Demo pentru wall: ESP on( ESP ON/OFF se face din sagetile up/down )
Nr. 2 BOX sa fie ON iar restul sa fie toate trecute pe OFF! 

 

                                                 imageproxy.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...