Jump to content

Reims @ Kript.Ro

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Slab

About Reims @ Kript.Ro

  • Rank
    Ucenic
  • Birthday December 10

Recent Profile Visitors

65 profile views
  1. sunt psd-uri pe care poti lucra,eu dupa cum vezi am pus numele comunitatii si le-am dat spre folosinta,daca vrei sa faci un lucru util atunci taci din gura,nu mi-am asumat eu lucrarile si nu le-am luat pe dea moaca si le-am postat. Vreau sa fac un lucru frumos ,nu te baga.
  2. • Nick-ul tău : Reims @ Kript.Ro • Nick-ul celui căruia îi dăruieşti acest cadou : forum • Imaginea surpriză : Parere?
  3. Manchester City și-a schimbat sponsorul tehnic și se va umple de bani în noul contract. Din vară, când le expiră contractul cu Nike, "cetățenii" vor fi "îmbrăcați" de Puma, care le va vărsa în conturi 760 de milioane de euro pentru o perioadă totală de 10 ani, adică 76 de milioane de euro pe an. Manchester City avea contract cu Nike din 2013. Potrivit celebrei publicații Forbes, acest acord cuprinde contracte cu Manchester City (atât la masculin, cât și la feminin), dar și cu francizele sale: Melbourne FC (Australia), Girona (Spain), Atletico Torque (Uruguay) și Sichuan Jiuniu FC (China). Din afacere nu face parte noua echipă a lui Mitriță, New York City FC, care mai are contract cu Adidas. Cu toate acestea, din acești bani, 92% vor fi repartizați echipei antrenate de Guardiola. Cei mai mulți bani de la sponsorul tehnic îi ia rivala Manchester United Pentru Manchester City, saltul față de contractul cu Nike este unul colosal. În prezent, Nike virează câte 14 milioane de euro pe an în conturile clubului, adică de peste 5 ori mai puțin. Noile cifre plasează echipa de pe Etihad Stadium la egalitate cu Chelsea și Arsenal, în timp ce recordul este deținut în continuare de Manchester United. "Diavolii" încasează 87,7 de milioane de euro pe an de la Adidas, iar contractul e scadent în 2026. sursa: digisport.ro
  4. Salut în acest subiect vom discuta despre echipele voastre preferate. Echipa mea preferată este Steaua Bucuresti (FCSB) Ale voastre?
  5. Jucătorii Barcelonei au mașini noi, care mai de care mai luxoase și mai performante. Sponsorul tehnic, Audi, i-a lăsat să-și aleagă ce vor ei din toată flota constructorului german. Vedeta Lionel Messi rămâne fidel mașinilor de teren și și-a ales noul SQ7, care are un preț de plecare de 114.860 de euro, o putere de 435 de cai putere. Aceeeași mașină și-au ales și Gerard Pique și Luis Suarez. Cea mai scumpă a fost aleasă de Sergio Busquets. Mijlocașul de 30 de ani a optat pentru un break ultraperformant, care îți "taie răsuflarea" cu accelerația sa. RS6 Avant Performance se numește bolidul ales, care costă 143.660 de euro, are 605 cai putere și este o adevărată "rachetă sol-sol", care ajunge în 3,7 secunde de la 0 la 100 de kilometri pe oră. Busquets este singurul jucător din lot care a ales această mașină. Luxosul A7 Sportback 50 TDI quattro a fost ales de portarul Marc Andre Ter Stegen, de mijlocașul Nelson Semedo și de fundașul Carles Alena. Cu o putere maximă de 286 CP, breakul costă 76.870 de euro. Cinci jucători ai Barcei au ales noul tot-terrain full-size al companiei, Q8, în versiunea 50 TDI. Rakitic, Coutinho, Malcom, Lenglet și Boateng au plecat acasă cu această bijuterie, în valoare de 84.804 euro. Cei mai mulți dintre jucătorii catalanilor, zece la număr, au preferat câte un Q7 50 TDI. Arthur Melo, Todibo, Cillessen, Dembele, Alba, Sergi Roberto, Vidal, Umtiti și Vermaelen au optat pentru SUV-ul de 72.850 de euro, cel mai ieftin model dintre cele preferate de jucători. Mijlocașul Rafinha și antrenorul Ernesto Valverde au preferat să meargă pe latura "verde" și eco, alegând câte un Q7 e-tron. Dacă Rafinha a ales varianta obișnuită, antrenorul a preferat-o pe cea mai sportivă, de 360 de cai putere și un preț de pornire de 82.445 de euro. sursa: digisport.ro
  6. Săptămâna trecută, în cadrul acestui articol, am discutat pe larg despre noile tehnologii introduse de familia de plăci video NVIDIA GeForce RTX, despre câteva dintre funcţiile grafice posibile graţie acestora, precum şi despre impactul pe care folosirea diferitelor implementări de ray tracing în timp real îl va avea asupra procesului de realizare a viitoarelor jocuri ce vor îmbrăţişa această nouă abordare. Evident, teoria sună întotdeauna bine, însă, după cum spune şi vechea zicală, „practica ne omoară”. Aşadar, am decis să aruncăm o privire către jocurile propriu-zise ce oferă (sau urmează să ofere) suport pentru tehnologiile prezente în gama de plăci video RTX şi să facem o selecţie a celor mai promiţătoare zece titluri care vor beneficia de diferite efecte bazate pe rutinele de ray tracing în timp real accelerate hardware sau de impresionantele tehnici de anti-aliasing şi reconstrucţie realizate cu ajutorul inteligenţei artificiale (DLSS). BATTLEFIELD V (DICE/Electronic Arts) Deşi nu atât de bine primit de public pe cât s-ar fi aşteptat Electronic Arts, cel mai recent joc al studioului DICE este, în momentul de faţă, „campionul” implementărilor tehnologiilor RTX, oferind deja posibilitatea de a afişa reflexii realizate cu ajutorul funcţiilor de ray tracing în timp real. Graţie acestora, suprafeţele reflectorizante din joc beneficiază de un upgrade sesizabil, fiind capabile să reflecte întregul mediu înconjurător, indiferent de unghiul din care sunt privite, fiind eliminate astfel restricţiile specifice implementărilor învechite de cube mapping sau screen space reflections. Evident, performanţa, atunci când funcţiile RTX sunt pornite, are de suferit, însă viitoarele update-uri pentru joc promit să ofere optimizări suplimentare în acest sens, precum şi mult aşteptata implementare a DLSS, inclusiv pentru rezoluţiile mai mici de 4K. Ediţia pentru PC a JRPG-ului Final Fantasy XV nu este tocmai o noutate pentru pasionaţii de jocuri, însă, graţie tehnologiei DLSS (Deep Learning Super Sampling), rularea jocului în rezoluţie 4K (3840x2160) devine mai accesibilă ca oricând. După cum v-am povestit în articolul iniţial, cu ajutorul rutinelor avansate de inteligenţă articială, o imagine de rezoluţie inferioară poate fi „reconstruită” în 4K, eliberând astfel din resursele hardware existente, ce pot fi apoi „investite” în rularea jocului la un framerate superior. Momentan, tehnologia DLSS nu este accesibilă în Final Fantasy XV decât atunci când rulaţi jocul în rezoluţie 4K. SHADOW OF THE TOMB RAIDER (Eidos Montreal/Nixxes Software/Square Enix) În cadrul debutului familiei de plăci video GeForce RTX din vara anului trecut, Shadow of The Tomb Raider a fost unul dintre jocurile folosite de NVIDIA pentru a demonstra cum folosirea rutinelor de ray tracing în timp real poate duce la afişarea unor umbre mult mai realiste. Deşi eram constienţi că implementarea RTX nu va fi disponibilă chiar în momentul lansării jocului, urmând să fie adăugată prin intermediul unui update ulterior, ne-am fi aşteptat ca Nixxes Software (echipa responsabilă pentru adaptarea jocurilor Tomb Raider pentru PC) să se mişte un pic mai repede în privinţa lansării acestui update. Data lansării: jocul este deja disponibil, va primi funcţionalitate RTX prin intermediul unui viitor update METRO EXODUS (4A Games/Deep Silver) Jocurile seriei Metro au fost mereu considerate pioneri ai tehnologiilor implementate, Metro 2033, la vremea sa, fiind unul dintre primele titluri ce au adoptat DirectX 11, spre exemplu. Iar viitorul Metro Exodus, ce urmează să-şi facă apariţia în mai puţin de o lună, nu face excepţie de la această regulă. De această dată, talentaţii programatori de la 4A Games au folosit RTX pentru a implementa în Metro Exodus iluminare globală şi ambient occlusion realizate cu ajutorul tehnicilor de ray tracing în timp real. Astfel, pe lângă ambiţiile mult mai extinse ale jocului propriu-zis, ce promite niveluri întinse, deschise, în multiple regiuni, avem şi certitudinea că Metro Exodus va fi unul dintre cele mai arătoase jocuri ale anului. sursa: ZonaIT
  7. Salut si bine ai venit !
  8. Cred ca ti-a dat din greseala,pentru ca ts-ul mai trebuie lucrat la el..
×